HÍREK : Madonna saját divatmárkája |
Madonna saját divatmárkája
vanity 2010.03.12. 22:15
Titkos tárgyalások hosszú sora után végre megvalósul az, amire a Madonna rajongók mindig vártak: a legendás popdíva saját tervezésű darabokat dob piacra!
A kollekció neve természetesen Madonnára jellemző, akárcsak a stílus. A Material Girl márkanevű darabokra már nem kell sokat várnunk, és nagy meglepetésként Madonna lánya, Lourdes is segédkezett a tervezésnél.
A Badgley Mischka és a Mossimo mögött álló Iconix Brand Group és Madonna közös divatcégének neve MG Icon. Első kollekciójukat idén augusztustól láthatjuk majd a Macy’s üzleteiben.
A tervezési fázis a hírek szerint akkor indult be igazán, mikor Madonna lánya, Lourdes is elkezdett eljárni a megbeszélésekre. Az anya-lánya páros állítólag nagyon visszafogottan, szinte észrevétlenül dolgozott a projekten.
Az Iconix igazgatója így nyilatkozott róluk: “Madonnának nincs szüksége saját divatmárkára, ez nem a pénzről szól, hanem arról, hogy együtt dolgozhasson a lányával. Ő egy nagyon okos, visszafogott és jó ízlésű üzletasszony.”
A Madonna és Lourdes által tervezett Material Girl kollekció a Macy’s 200 üzletében lesz kapható: a cipők, ruhák, táskák és ékszerek 12-től maximum 40 dollárig lesznek beárazva.
|